Corrections from the past week.

Corrections from the past week.

Corrections from the past week.

Slate's mistakes.
Jan. 23 2004 10:57 AM


In a Jan. 21 "Chatterbox" column, Timothy Noah stated incorrectly, "It was the Herald, not the Globe, which introduced Boston readers" to an embarrassing story concerning John Kerry and Skull & Bones. In fact, the Globe had it before the Herald.

In a Jan. 19 "Chatterbox" column, Timothy Noah erroneously referred to "the Rev. James Dobson." Dobson is actually a lay Ph.D. (in child development), not an ordained minister.


In the Jan. 15 "Today's Papers" column, Bill O'Brien incorrectly stated that reports of a bombing in Baghdad on Sunday morning came too late for the papers' print editions. In fact, the Los Angeles Times did include coverage in its Sunday editions.

If you believe you have found an inaccuracy in a Slate story, please send an e-mail to, and we will investigate. General comments should be posted in "The Fray," our reader discussion forum.